fredagen den 13:onde

varit i skoan, mått illa, varit i stan och mått ännu mera illa. Ja hatar gris-sprutan!!
kom iaf hem med en fin och bra garderob, nu är ja bara osams med resten av familjen vart den ska stå, men hoppas ja vinner iaf. HEHE.
jag saknar mormor :(

kvällen har spenderas med sötis keso och det gillas, väntar nu på att idol ska fortsätta så ja ser att Eddie åker ut! måste bara säga att Calle är så bäst, men idag så tog nog Mariette platsen.
keso är en kråka idag och hon sjunger så fint med i låtarna, kankse nästa års idol! :)

varför?
ja vill inte känna såhär, det får inte sluta såhär!
ja ska klara mig även om vägen dit kan vara svår..

tack för att du finns vid min sida m! ♥

kom ihåg mig då! / malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0