snart tystnar musiken

ja hatar matte. hoppas provet imorgon är lätt och att ja klarar det!
var en bra dag i skolan, kändes inte alls tungt och tråkigt som ja förväntade mig. gillar min klass väldigt mycket så dagarna blir bra då! (:
imorgon blir det till att rida busen och sen ska jag sova hos världens bästa keso, har mycket att uppdatera henne med.

min älskade mamma är hemma igen och det är någon som ja verkligen älskar, ingen får mig att känna mig så hel som med henne. bara krypa upp i hennes famn och mysa, eller att gråta mot en axel eller att bara sitta och prata i timmar om allt mellan himmel och jord..
hon är en av dom få som förstår mig helt och hållet, en som alltid står kvar vad som än händer.
jag älskar henne ♥

nu ska jag ner & fixa mig innan sängen, ploppa ur linserna och duscha/bada- har inte bestämt mig än.
sen blir det sängen och en bra bok!
GODNATT ALLA FINA


Kommentarer
Postat av: gesala

din mama är bäst! önskar jag hade en sån mamma som hon <3

2009-10-21 @ 11:01:51
URL: http://quetzala.blogg.se/
Postat av: malin

du och hon är bäst! <3

2009-10-21 @ 14:31:55
URL: http://malinthe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0