fröken svår?

du gör mig galen,
men som ja precis sa så är livet för kort för att hänga upp sig på små och oväsentliga saker.. det är upp till dig nu, du gör precis som du vill. DU VET

ja blir så lycklig när ja tittar ut genom fönstret och ser solen kika fram, ja älskar denna årstid. hösten är så himla mysig och ja älskar att sitta inne framför våran kära kamin och mysa med te och filtar!
åhhh, jag är så kääär i hösten.

idag så är det friskis igen och det får mig på ännu bättre humör, sen blir det hem och mysa med min lillesyster, har lovat henne och se klart på titanic. och ja hatar slutet, ja kommer som alltid sitta och stor böla, ja vill uppleva den kärleken innan jag dör!! den går inte att beskriva med ord men jävlar vad ja bara vill uppleva den!

So take me as I am
This may mean
You'll have to be a stronger man

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

"kommentar"



TÖNT!



och du kommer att få uppleva kärleken, du har fått uppleva en del redan väl? kan säga att du inte är ensam om det ^^

2009-09-15 @ 21:33:14
Postat av: gesala

V

V

V

2009-09-15 @ 21:33:52
Postat av: malin

du är tönt gesala! jadu

2009-09-15 @ 22:06:22
URL: http://malinthe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0