Jag blir hellre ensam än lycklig med nån annan - m

helt okej helg, eller?
nej den var piss på viss nivå, men jag har iaf insett vem du var och det hatar jag!
jag hade iaf en fin tid med dig.
tack för det!

upp tidigt och jobba, hem och övningskörde med världens bästa stenne, ner och träna skivstång- så skönt!
nyduschad och nyäten, nu väntar en pratstund med mami. behövligt som tusan! 
men först lite peppmusik och ensam mamma söker.

imorgon är det skola och det känns faktiskt helt okej, eftersom det bara är en tredagars vecka och sen en fyradagars helg. älskaaa!

morgondagens horoskop ser lovande ut.

 

Tur
Visserligen kan du ha god tur men det är farligt att förlita sig på den. När du minst anar det kan oturen istället slå till.

  Hälsa
Idag behöver du inte tänka på din hälsa utan kan med gott mod ta dig an alla dagens utmaningar, - fysiska som psykiska.
  Ekonomi
Pengar är inget som du har problem med, du har möjlighet att handla och göra det som du vill.
  Arbete
Några bra dagar för allt som rör samarbete kommer nu. Alla runt dig tycks visa glädje och är samtidigt mycket hjälpsamma.
  Kärlek
Kärleken kan få sig en skjuts framåt idag. Du får precis den reaktion som du hoppades på när du ger en viss person en komplimang.
  Relationer
Du ska inte oreserverat lita på vad andra säger. Det kan inträffa saker som gör att du måste andra dina planer.



godnatt söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0