No boy, can make me feel like you

musiken på högsta volym, massa mysiga ljus på rummet och en bra känsla i kroppen. mitt liv är på topp! eller?
har precis kollat på idol med min älskade mamma och jag har redan hittat min favortit, Calle.
killar med gitarrer får mitt hjärta att göra volter, nästan lika sexigt som brandmän! hehe

lite seg skoldag idag, men ett plus är att det inte är någon mer engelska b eller matte b och det får mig att jubla av glädje! och yttligare ett steg närmare helgen. J I P P I

nej nu ringer telefonen och det blir nog ett lång samtal... hmmmm?
sov gott mates!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ne eftersom tv var viktigare än mig.........

2009-09-16 @ 22:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0