sommar 09

firade första sommarlovsdagen med mina braiga op-tjejer, öregrund-österby. började längta till usa, plus att ja drog på mig värsta förkyldningen lagom till flygresan. min bästa vän drog till turklandet, och ja till usa träffade mina kära kusin, faster & sötan. finaste var inte där, saknar dig så.. dansade så ja fick träningsvärk, mådde allt för dåligt dagen efter, äventyrade i storstade och shoppade loss. badade och solade. satt på ett plan allt för långe över atlanten. saknade min famlij & vänner..

smsa allt för mycket med dig, hann även träffa dig och bli kär.
festa natten lång, grilla och mös med mina tjejer! många långa pratstunder med bror ute på altan med filtar och te, lättade hjärtat ett antal gånger. busat med trollungen, lekt med max. jobbade fyra veckor, helt kanon jobb. tjänade pengar.

furuvik med lindutt och becka, grönan, sova i tält, hopppa studsmatta, skrattat så magen har värk dagen efter, spenderat tid med vänner som betyder mest, varit med familjen.
mamma började behandlingen, jobbig tid.

ännu mera fester, mådde ännu bättre dagen efter, träffa nya vänner, var glad & lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0