zombie..

out of control, borde göra så mycket men får inget alls gjort. hjärnan har verkligen lagt sig på hyllan och vägrar tänka. jag klarade iaf matte b provet och det känns gaaaaaaaaaaaalet bra!!

jag tänker bara på dig i dagsläget, är det rätt eller fel? borde inte ens tänka så.. men du gör mig osäker på så många plan. men så är livet ibland.
fundersam tjej är bara ordet.

ikväll är det skivstång med friskis sen ska jag övernatta på röda, så det blir massa mys med madonna och morgan! och snart, snart hoppas ja på en annan liten söting, gaaah jag kommer bli världens lyckligaste då! 

puss


Kommentarer
Postat av: gesala

håller tummarna (Y)(Y) :D

2009-09-09 @ 20:54:02
Postat av: malin

ja med!

2009-09-10 @ 16:00:21
URL: http://malinthe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0