smile like you mean it

helgen har varit bra.
fredagen spenderades i stan med frugan och några andra för att fira metavee, blev middag och sen utgång. blev inte helt som väntat men kul vare iaf.
lördagen blev det en snabbis till stan för att handla lite saker och sen hem och inviga säsongens första grillning. mums!
och idag har jag varit ute med tjejerna bus, cyklat, plockat blommor och myst i solen. nu snart blir det träning och sen hem och bada. får nog bli en snabbis med körkortsteorin ikväll också. kan ju behövas nu när tiden börjar dra ihop sig. nervös nervös? jaaaaa

valborg ser ju lovande ut. blir nog förmodligen jobb på dagen och sen hoppas jag på att få träffa mina söta vänner och spåra. :)
jag är glad. vad är felet?

saknar marie så jag håller på att spricker. även fast vi pratar nästan varje dag i telefonen, men jag behöver få skratta lite och prata av mig med henne på riktigt istället.
ajsingen nu måste jag kila!
ha det bra och ta hand om er mina kära


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0