som en isande tystnad sveper du hat över mig

gör allt för att slippa känna efter hur det är i livet just nu.
det känns inget bra alls att jag aldrig mer kommer att få känna känslan som du gav mig, aldrig mer få vakna upp bredvid din sida och få pussa dig hejdå. usch!
jag hatar att jag svek dig.
jag ville aldrig att det skulle bli såhär men jag kan tyvärr inte göra det ogjort, hur mycket jag än vill det.. du gav mig väldigt bra dagar och det är jag tacksam för.

nu sitter jag här igen och skriver av mig, allt låter så bra i hjärnan men jag får inte ner det jag verkligen vill få ut mig. aja.
imorgon är jag ledig men jag ska iaf till skolan och fixa lite saker. nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag bara lägga mig raklång på soffan och kankse somna till 9 filmen på 3an som alltid.

det är försent att göra något. nu ser jag famåt, livet är bara en gång!
puss


Kommentarer
Postat av: Gesala

<3

2010-04-12 @ 21:59:31
URL: http://quetzala.blogg.se/
Postat av: anonym

Du får väll toffla sönder lite med pojken så ni blir tillsammans igen då, tänk om han känner likadant?

2010-04-18 @ 23:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0