jag behöver dig men ändå inte, allt kommer att krossas om jag säger vad jag egentligen känner. låt mig vara för en stund.

igår hade jag syskonmys med mina små hjärtan till syskon. riktigt trevligt. idag ska jag ev. göra allt för mycket än vad jag orkar. först ner och fira låtsas farmor som fyller 70, frugan och sen kanske stan med marre. och inatt ska jag hämta a-l i dimman. imorgon jobbar jag hela dagen dessutom. planerad helg. precis som mina andra fem helger framöver nu..

idag är det 5 månader sen du lämnade oss älskade mormor.
jag kommer alltid att minnas dig som den solstrålen du var i mitt liv. tack!


Kommentarer
Postat av: EL K

Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

2010-08-29 @ 13:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0