hej hej!

nämen se, jag lever trots allt!
dålig update, ja vet.
de senaste veckorna har bestått av praktik på ackis och ambulansen. hade min mördarvecka i veckan, 11 pass på raken. somna fint i söndags kan jag lova.
har även hunnit med en andra bra saker under denna tid också och det bästa av allt är jag har har fått sommarvikariat på ackis efter skolan. hur bra är inte det liksom. känns toppentoppentoppen!
på fredag är det sista dagen på praktiken och efter det tar jag mig ett välförtjänat jullov.
imorgon efter jobbet tänkte jag köpa mina sista julisar, förhoppningsvist iallafall.

nu måste jag hoppa in i duschen och sen väntas lite städ i lägenheten. roligt!
ha en bra dag allesammans.
pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0