23 januari

det känns som en evighet sen det blev vi, jag känner dig utan och innan, på bredden och längden, från huvudet till tårna. som sagt du är min bästa vän med andra ord.
igen får mig att bli så glad så som du får mig.
ingen får mig att känna mig hel så som du gör.
du är och kommer alltid att vara en del av mig gesala.
grattis på födelsdagen!



älskar dig



nej nu ska jag ner och fixa mig för att sen åka ner till linda och sen vidare på födelsedagsmys med min fina vän gesala.
ikväll blir det biomys med bästan och det gillas väldigt mycket.
pusss alla kära


Kommentarer
Postat av: Gesala

du är så himla söt, we should (will) stick til the end! <33

2010-01-24 @ 15:32:22
URL: http://quetzala.blogg.se/
Postat av: emma

Har en frågestund på bloggen. Fråga precis vad du vill, och få en länkning :) kram



2010-01-24 @ 20:28:38
URL: http://emzgoesmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0