HEJDÅ SVERIGE OCH HEJ HÄRLIGA VÄRLD

DAGEN ÄR ÄNTLIGEN HÄR!!! sömnlös natt med både bra och mindre bra känslor. är så sjukt nervös men ändå väldigt förväntasfull.
packningen står redo och klar, allt är laddat och fixat, rummet är städat och fint, det enda som fattas nu är lite mat i magen och sen en dusch sen är jag fit for fight för en resa med min kärakära vän!

idag fyller även a-j 18 år. grattis gumman! och igår tog min underbra vän therese körkort, du är bra! 
herregud vilka vänner jag har. helt underbara från topp till tå! :)

jag håller er uppdaterade under resan så fort jag får tid och lust.
nu ska jag ner och pussa lite på min lillesyster och resten av familjen.


puss och kram! vi syns igen om en månad.
ha det bäst alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0