skepp och hoj landkrabbor

imorgon sätter jag mig på tåget som tar mig genom europa i en månad. hur bra är inte det liksom? galet!
planeringen började för cirka ett år sedan och nu är det bara en dag kvar, hela 24 timmar lite exakt på pricken. herregud!!!!!
idag har jag hunnit med att både packat och fixat klart nästan allting plus att pussat och kramat sönder min favorit.
jag kommer sakna många under de kommande veckorna.
så nu ska jag ner och mysa lite med familjen och äta mina jordgubbar som jag fick av världens bästa fru. tack så jätta mycket!
sen får det bli en skön dusch eller bad kankse.

jag ska ha så otroligt underbart och roligt på min resa. köra järnet och leva livet!!!



sakna mig inte allt för mycket nu söta ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0