smälter inombords

gårdagen var jättebra. fikade med hjärtsmörgåsar och te, lyssnade på musik och såg på film. mys!
sen så var jag duktig och hjälpte farmor att städa lite idag och det resulterades med klirr i kassan.
sen så kom frugan och räddade min kväll, bakning av rabarberpaj och mys på altanen med massa roligt snack. :)
awesome.
plus att imorgon får jag träffa mina älskade vänner och det känns kanon bra. dom är verkligen guldvärda!

nej nu ska jag hoppa ner i min nybäddade säng och somna till sex and the city, för imorgon så är det att kika på lillans skolavslutning i kyrkan. känns inte allt för lätt att sätta foten där igen, sist så var det mormors begravning och det var det värsta jag varit med om i hela mitt liv.
önskar du var här hos mig!

puss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0