hur bra som helst. high five

vädret är asbra och jag ler som aldrig förr. känns bra i kroppen med andra ord.
ledig idag och jag tänkte ta en lång och skön sovmorgon men tvi fick jag, följde med mamma till bruks där hon skulle ha något med mary kay. så jag täkte vara duktig och göra lite teori, gick ju åt helvete pga att bibblan var stängd. jaja!
imorgon ska jag jobba vilket betyder klirr i kassen, jobbar helgen med. så ikväll nattar jag på aftonvägen. men först ska jag hoppa lite studsmatta med lillan. lovely

peace out

vänner, jag gör allt för er! puss


Kommentarer
Postat av: Gesala

Hej! Gå in på min blogg och tyck till om Lady Gaga :)

2010-05-14 @ 01:18:00
URL: http://quetzala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0