om mig.




Malin Thieme Andersson är mitt namn och jag föddes den 3 mars på Akademiska i Uppsala.
Bor i Alunda med mina två familjer. Mamma och pappa är separerade sen många år tillbaka. Har världens bästa styvföräldrar, Linda(pappas fru) och Stenne(mammas man) helt underbara!
Har tre syskon som ligger mig varmt om hjärtat, Fredrik, Elin och Becka. Fredrik och Elin bor i stockholm så dom kommer ut ibland på helgerna och hälsar på. Beckan bor hemma och vi är som vilka syskon som helst, smågnabb är våran vardag!
Står min farmor, farfar och morfar väldigt nära. Mormor gick tyvärr bort nu i våras i cancer. tragisk händelse.

Går mitt sista år på gymnasiet i Gimo där jag läser till undersköterska. Trivs jättebra. Vad som händer efter gymnasiet är ännu inte bestämt, har mina funderingar på att läsa till brandman eller till sjuksyster. Framtiden återstår att se.

Som liten var jag en sprallig och livlig tjej som visst precis vad jag ville med livet och såg till att jag alltid fick som jag ville. Höll på med allt möjligt som liten, ridning, gymnasitk, dans, innebandy och lekte mycket.
Med tiden har det ändrats och nu är jag väl inte allt för sprallig och livlig, håller inte på med så mycket. Slutade med innebandy för några år sedan och nu är det bara gymmet och friskis som håller mig sysselsatt. Dock så älskar jag att busa och göra spontana saker. Är lite av en unge i mig fortfarande och det gillar jag. Försöker vara så positiv som möjligt och se allt från den ljusa sidan. Är mig själv.

Har alltid haft människor som jag tycker om runt omkring mig och det är väl både såna som består och såna som finns där för en tid bara. Tycker om att umgås med mina vänner, är några mer nära än andra. Finns många som ligger mig varmt om hjärtat.

Som person kan jag ibland vara svår att förstå. Kan ibland ha svårt att visa känslor och håller gärna allt inom mig. Men oftast så är jag glad och positiv i livet. Tycker om att resa och gör gärna det så mycket jag kan, gjorde en tågluff i somras som var helt fantastisk. Skrattar gärna.

ja det var väl lite om mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0