trodde det var mer än så. hatar fällan jag alltid lyckas komma i. but, that´s life!

helgen spenderades med jobb och sen lite firandes hos farfar som fyllde år.
somna som en klubbad säl igår när jag kom hem och sov ända tills mami kom och drog upp mig ur sängen för att vi skulle åka och röra lite på oss. väldigt skönt så att jag bestämde mig för att åka och träna imorgon bitti med. fit for fight snart ska ni se.
imorgon börja jag halv fyra så tänkte spendera lite av dagen åt skoluppgifter och annat tråkigt som en 18 årig tjej behöver göra, betala räkningar. puh!
nu ska jag slänga mig i soffan och glo lite på tv och dricka te. mys!
på onsdag hoppas jag på jättebra besked och sen ser jag fram emot helgen.

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0