28 mars 2010. dagen då världen vändes upp och ner för mig

vaknade upp ur den bästa drömmen på länge, jag drömde att du var tillbaka i mitt liv. du bara stod där framför mig och jag kastade mig i din varma och kärleksfulla famn. jag har fortfarande inte fattat helt att du är borta, borta föralltid. 
idag var jag nere vid din grav, det tog mig ett halvår att ta mig dit. glömmer aldrig din begravning, det var det värsta jag gjort i hela mitt liv. allt bara släppte och jag kunde knappt andas när jag såg dig i kistan. den smärtan. att se morfar, mamma och lillan ledsna, att se alla som sörjde att du var borta. jag frågar mig fortfarande varför? varför just du? du förtjänade inte det här. ingen gör det...

jag älskar dig MIN mormor! ♥
och tack för det fina åren du gav mig. jag är lyckliglottad som fick dig som mormor.


du är den finaste ängeln som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0