ag har känslor så varför klaga.

bra besked på sjukhuset. äntligen! älskar det.
bra dag förövrigt. ja livet rullar på för det mesta just nu. om några veckor tar jag studenten och sen vad som händer återstår att se. men det är spännande.
min kära pärla blev för dyr för mig så det blev att kika på andra bilar och imorgon kommer en skoda till familjen. det blir nog bra det med ska ni se.
den senaste tiden har jag gjort saker som absolut inte är likt mig men jag hoppas det ger resultat på både en och annan front. en andra chans med andra ord.
jag ska absolut inte klaga på mitt liv just nu, jag har det bra!
jag vet vilka som är mina vänner
jag har en familj som älskar mig för den jag är
bara det säger väl allt.

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0